Formålet med supervision og faglig sparring er at styrke fagpersoners forståelse, refleksion og handlekompetence i arbejdet med børn, unge og voksne med autisme, AD(H)D og komorbide diagnoser.
Supervisionen skaber et rum for faglig fordybelse og refleksion, hvor deltagerne får mulighed for at drøfte konkrete cases, udfordringer eller udviklingsområder i egen praksis. Gennem en struktureret og anerkendende tilgang arbejdes der med at omsætte teori til praksis, styrke faglige strategier og skabe fælles retning i det tværfaglige samarbejde.

Supervision og sparring henvender sig til fagprofessionelle inden for:
Supervisionen kan tilpasses teams, enkeltpersoner eller tværfaglige grupper, og indholdet tilrettelægges efter deltagernes faglige behov og erfaring.

Supervisionen tager udgangspunkt i konkrete problemstillinger eller cases fra deltagernes praksis. Fokus kan være både fagligt, metodisk og relationelt, og forløbet kan bl.a. omfatte:
Formålet er at udvikle praksisnær faglighed og give deltagerne redskaber, perspektiver og øget tryghed i arbejdet med målgruppen.

Supervision og faglig sparring har til hensigt at:

Kontakt os gerne for en uforpligtende drøftelse af jeres behov for supervision eller sparring.
Vi tilpasser indhold, form og varighed til jeres faglige kontekst og ønsker.